Sähköinen asiointi

Suodata hakutuloksia
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kainuun hyvinvointialue
Aihealueet
Digitaaliset palvelut
Sähköinen asiointi
Matalan kynnyksen palvelu
Asiakas- ja palveluohjaus
Ilmiöt
Kestävä kasvu
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Kainuun hyvinvointialueen verkkosivuille tulee 24/7 chatbot, joka neuvoo asiakkaita yleisissä sote-asioissa. Jos botti ei osaa auttaa, se ohjaa chat-palveluun palveluneuvojalle.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Aihealueet
Digitaaliset palvelut
RRP
Sähköinen asiointi
Asiakaslähtöisyys
Ilmiöt
Kestävä kasvu
Kohderyhmä
Ammattilaiset
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Sähköisen ajanvarauksen laajentaminen Päijät-Soten sovelluksessa mahdollistaa nopeamman hoitoon pääsyn, laajemmat palveluvalinnat ja sujuvamman asioinnin digitaalisesti.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Aihealueet
Asiakas- ja palveluohjaus
Digitaaliset palvelut
Sähköinen asiointi
RRP
Kohderyhmä
Ikäihmiset
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Toimintamalli kehittää ikäihmisten asiakas- ja palveluohjausta digitaalisilla ratkaisuilla, jotka parantavat saavutettavuutta, helpottavat asiointia paikasta riippumatta ja tukevat itsenäistä palve

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Aihealueet
Digitaaliset palvelut
Yhteiskehittäminen
RRP
Sähköinen asiointi
Ilmiöt
Kestävä kasvu
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Suomi-Sote-alustan valinneiden hyvinvointialueiden yhteinen konsortio on kansallinen kehittämisverkosto, jonka keskeinen idea on yhdistää voimavarat ja osaaminen.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Aihealueet
Digitaaliset palvelut
Asiakaslähtöisyys
Sähköinen asiointi
RRP
hoidon jatkuvuus
Ilmiöt
Kestävä kasvu
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Päijät-Sote-sovellus tarjoaa käyttäjilleen mahdollisuuden asioida sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten kanssa kiireettömästi digiklinikan kautta. 

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Aihealueet
Digitaaliset palvelut
Asiakaslähtöisyys
Sähköinen asiointi
RRP
Ilmiöt
Kestävä kasvu
Kohderyhmä
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Päijät-Sote-sovelluksen kehityksen tavoitteena on, että asukkaalla on yksi alusta, jossa hän voi aktiivisesti edistää terveyttään ja osallistua sairautensa hoitoon ajasta ja paikasta riippumatta.

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Pohjanmaa
Aihealueet
Digitaaliset palvelut
Sähköinen asiointi
Kohderyhmä
Ammattilaiset
Koko väestö
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Sähköisten palveluiden laajentamisprojektissa on tavoitteena tarjota Pohjanmaan hyvinvointialueen asukkaille yhteiset ja tasavertaiset mahdollisuudet hoitaa asioitaan turvallisesti sekä sähköisesti

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Pohjois-Savon hyvinvointialue
Aihealueet
RRP
Digitaaliset palvelut
Sähköinen asiointi
Perusterveydenhuolto
Prosessien kehittäminen
Ilmiöt
Kestävä kasvu
Kohderyhmä
Ammattilaiset
Organisaatiot
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Sähköistä ajanvarausta kehitetään ja laajennetaan perusterveydenhuollossa Pohjois-Savon hyvinvointialueella yhdessä yhteisen toimintamallin avulla, joka sisältää ammattilaisen ohjeistuksen ja palve

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Aihealueet
Digitaaliset palvelut
Sähköinen asiointi
Omahoito
RRP
Kohderyhmä
Ikäihmiset
Työikäiset
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Itä-Uudenmaan hyvinvointialueen perusterveydenhuollon digihoitopolku asiakkaille, joilla on kuivasilmäisyys oireita. 

Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Aihealueet
Digitaaliset palvelut
Sähköinen asiointi
Omahoito
Kohderyhmä
Ikäihmiset
Työikäiset
Toimintamalli
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Itä-Uudenmaan hyvinvointialueen perusterveydenhuollon asiakkaille, joilla on tukkoisen nenän oireita.