Asiakasosallisuus
Asiakasosallisuutta ja rakenteellisen sosiaalityön tietotuotantoa edistävä toimintamalli ikääntyneiden palveluissa.
Kehitetään toimintamalli asiakaskokemuksen systemaattiseen keräämiseen uuden asiakaspalautejärjestelmän avulla.
Osallisuusraadin tarkoituksena on tarjota alueen asukkaille ja asiakkaille mahdollisuus vaikuttaa palveluiden kehittämiseen.
Tavoitteena on asiakaslähtöinen HR-palvelu.
Toimintamallin kuvaukseen tullaan kuvaamaan kokemustoiminnan kehittämisestä Kanta-Hämeen hyvinvointialueella.
Toimintaohjeet ja menetelmät RAI-arvioinnissa asiakkaan itse ilmaisemien tavoitteiden selvittämisen tueksi.
Kokonaisuus kokoaa yhteen asiakaslähtöisiä ja osallistavia RAI-arviointikäytäntöjä.
Asiakaskeskeisyys on nykypäivän palvelukehityksen kulmakivi, mutta sen toteutuminen vaatii aitoa asiakasosallisuutta.
Yhteiskehittämisen osallistavat menetelmät tarjoavat keinon kehittää palveluita haavoittuvassa asemassa oleville ihmisille.
Asiakaskokemustiedon systemaattisen mittaamisen, käsittelyn ja hyödyntämisen toimintamallin ja uuden asiakaspalauteratkaisun käyttöönotto Keski-Suomen hyvinvointialueella.