Asiakaslähtöisyys
Digitiimi kehittää jatkuvasti asiakaspalvelua kerätyn datan ja palautteen perusteella.
Päijät-Sote-sovelluksen kehityksen tavoitteena on, että asukkaalla on yksi alusta, jossa hän voi aktiivisesti edistää terveyttään ja osallistua sairautensa hoitoon ajasta ja paikasta riippumatta.
Kehitetään toimintamalli asiakaskokemuksen systemaattiseen keräämiseen uuden asiakaspalautejärjestelmän avulla.
Tarkoituksena on tukea terveydenhuollon toimintayksiköissä työskentelevien sosiaalityöntekijöiden ja sosiaaliohjaajien työnjaon ja tehtävärakenteiden kehittämistä sekä terveyssosiaalityön sisällä e
Kotona asuvien ikääntyneiden nopea kotiutuminen päivystyksestä mahdollistetaan kotihoidon prosesseja ja eri toimijoiden välistä yhteistyötä tehostamalla.
Rajapintoja ylittävän asiakaslähtöisen yhteistyön toteutumisen kokemusta seurataan säännöllisesti kerättävällä henkilöstökyselyllä.
Tavoitteena on asiakaslähtöinen HR-palvelu.
Tavoitteena luoda avosairaanhoidon hoitohenkilöstölle toimiva työväline hoidon tarpeen arvioinnin tueksi.
Toimintamallin kuvaukseen tullaan kuvaamaan kokemustoiminnan kehittämisestä Kanta-Hämeen hyvinvointialueella.
Kokonaisuus kokoaa yhteen asiakaslähtöisiä ja osallistavia RAI-arviointikäytäntöjä.