Chatbot ja chat, Kainuun hyvinvointialue RRP, P4 (I1)

Chatbot ja chat, Kainuun hyvinvointialue RRP, P4 (I1)

Kainuun hyvinvointialueen verkkosivuille tulee 24/7 chatbot, joka neuvoo asiakkaita yleisissä sote-asioissa. Jos botti ei osaa auttaa, se ohjaa chat-palveluun palveluneuvojalle. Tavoitteena on parantaa saavutettavuutta ja vähentää häiriökysyntää.

 

 

Toimintamallin nimi
Chatbot ja chat, Kainuun hyvinvointialue RRP, P4 (I1)
Toimintamallin lyhyt kuvaus

Kainuun hyvinvointialueen verkkosivuille tulee 24/7 chatbot, joka neuvoo asiakkaita yleisissä sote-asioissa. Jos botti ei osaa auttaa, se ohjaa chat-palveluun palveluneuvojalle. Tavoitteena on parantaa saavutettavuutta ja vähentää häiriökysyntää.

 

 

Toteutuspaikka
Kainuun hyvinvointialue
Paikkakunta, maakunta tai hyvinvointialue
Kainuun hyvinvointialue
Toimintamallin rahoittaja
Muu EU-rahoitus
Liitteet ja linkit
Kuva
Euroopan unionin rahoittama, Next GenerationEU
Kuvateksti
Euroopan unionin rahoittama, Next GenerationEU

Tekijä

Luotu

Luotu

4.11.2025

Viimeksi muokattu

Viimeksi muokattu

1.12.2025
Kansikuva
Chatbot Kaino

Kehittämisen vaihe

Kehitteillä

Ilmiöt

Kohderyhmä