Asiakkaan ohjaaminen fysioterapeutin hoidon tarpeen arvioon puhelinkontaktista, Kymenlaakson HVA (RRP, P4, I1)
Asiakkaan ohjaaminen fysioterapeutin hoidon tarpeen arvioon puhelinkontaktista, Kymenlaakson HVA (RRP, P4, I1)
Asiakkaan soittaessa tuki- ja liikuntaelinoireista terveysasemalinjalle, hänet ohjataan fysioterapeutin hoidon tarpeen arvioon. Asiakkaalle soitetaan takaisin kahden arkipäivän kuluessa ja hänet ohjataan ensisijaisesti fysioterapeutin vastaanotoille.
Jos haluat kehittäjäksi, ota yhteyttä ylläpitäjään. Ylläpitäjä voi liittää rekisteröityneitä käyttäjiä kehittäjiksi.
Ylläpitäjät
Kymenlaakson hyvinvointialue
Kymenlaakson hyvinvointialue
Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (Kymsote)
Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (Kymsote)
Kymenlaakson hyvinvointialue
Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (Kymsote)
Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (Kymsote)