Asiakaspalautteen keruu -projekti Pirkanmaan hyvinvointialueella, Pirkanmaan hyvinvointialue (RRP, P4, I4)
Asiakaspalautteen keruu -projekti Pirkanmaan hyvinvointialueella, Pirkanmaan hyvinvointialue (RRP, P4, I4)
Asiakaskokemus ja osallistuminen ovat keskeisessä roolissa Pirkanmaan hyvinvointialueen toiminnassa. Asiakaslähtöisyyden kehittämiseksi yhtenäistetään palautteen käsittelyä, keräämistä, hyödyntämistä ja palvelujen kehittämistä.
Jos haluat kehittäjäksi, ota yhteyttä ylläpitäjään. Ylläpitäjä voi liittää rekisteröityneitä käyttäjiä kehittäjiksi.
Ylläpitäjät
Pirkanmaan hyvinvointialue
Pirkanmaan hyvinvointialue
Pirkanmaan liitto
Pirkanmaan hyvinvointialue