Raportti Sujuvat palvelut valmennuksen loppupalautteista (6.11.2025)
Sujuvat palvelut -valmennuksen 2023-2025 aikana kerättiin viideltä kierrokselta osallistujilta ja valmentajilta palautetta, jonka avulla saatiin kokonaiskuva valmennuksen toteutumisesta ja osallistujien kokemuksista. Raportissa esitetään yhteenveto kaikkien kierrosten sekä kehittämistiimien, että valmentajien loppupalautteista.
Sujuvat palvelut -valmennukseen osallistuvien kehittämistiimien aiheet asiakasryhmittäin
Ohjeet toimintamallin kuvaamiseksi
Sujuvat palvelut valmennuksessa kehitettävien asiakasprosessien toimintamallien kuvaamisen ohjeet
Teoriaa läpimurtotyöskentelystä
- Läpimurtotyöskentely sote-kehittämisessä
- Läpimurtotyöskentely (breakthrough collaboratives) / Innokylän työkalut - sivulla
- Heinänen, T., Mattila, H., Krogell, J. & Launio S. 2024. Vastaanottopalveluiden saatavuuden parantaminen - Hyvä vastaanotto 2.0 -valmennus: Läpimurtovalmennus osana Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus -ohjelmaa.
Suomen kestävän kasvun ohjelma
Sujuvat palvelut -projekti
- Sujuvat palvelut -projekti / THL nettisivut
- Blogikirjoituksia ja muuta ajankohtaista Sujuvat palvelut -projektilta: Sujuvat palvelut -projekti | Innokylä (innokyla.fi)
- Sujuvat palvelut -hankeverkosto / Innokylä kokonaisuus